26 Aralık 2008 Cuma

Yine yeniden!

Selamlar :}

Uzun zamandan sonra(!) yeniden yazmak biraz garip bir hissiyat depoluyor bunyeme ama bundan sonra canim cektikce yazmayi planliyorum. E bir degisiklik olsun.

Aradan gecen onca zaman pek cok sey yasandi, bitti. Yenilikler gorduk, eskilikleri tazeledik ve en onemlisi de milyonlarca hasret gidermecelik oynadik.

Kendi blogum disinda normalde takip ettigim bloglari takip etmeyi hic birakmadim tabii ki. Ekimden bu yana pek cok zaman gecmis, oncesinde de yasanmisliklari aktarmak cok uzun zamanlara geri donup olanlari yeniden hatirlayip yazmak gereksiz zaman yormacasi yapar. Dolayisiyla bundan sonrada artik zamanla gunun ilginc gelismelerini -varsa tabii- ya da ilerde hatirlama konusunda zorluk cekecegim yasanmisliklari yeniden hatirima getirmek icin minik bir kaynak olacak bana sevgili blog. Sifremi yeniden unutmazsam ulasabilirim tabii.

Simdilik kisa bir giris yazisi olsun bu yeterince ruhsuz olarak. Yeni yazida gorusebilmek dilegiyle esen kalmanizi isterim.

2 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

Sevdiceğim blog camiasına dönüş yaptı *yihuuu

Bekliyoruz efendim. Yazması sizden, okuması bizden..

mimi wonka dedi ki...

"esen kalmanızı isterim" i okuyunca trt'de spikerlik sınavı olayını hatırladım çok güldüm la:D

hoşgeldiniz efenim, takipteyiz!