27 Aralık 2008 Cumartesi

Beautiful frock

Finansal krizin canim Ingiltere'yi vurusunu medya sayesinde yeterince duymuslugunuz var zaten, ben de daha fazla bahsedip ne derece etkilendigimizi belli etmek istemiyorum.
Sadece, mecburi yapmak zorunda oldugum alisveris icin, bugun girip ciktigim magzalardan bahsedecegim azcik.
Yasadigim yerde kocaman bir alisveris merkezimiz var, buyuk markalarin magzalarini icinde barindirdigi. Para harcamak istiyorsaniz ideal bir mekan yani. Benim de cok parami kazanmisliklari var ehu..
1,5 yildir burda yasiyorum ve geldigimden beri gordugum en canavarimsi piyasa, bugun gordugum piyasaydi. Indirimler sacma denecek dereceye gelmislerdi. Artik kandirildigimizdan mi yoksa cuzdandan cikan paranin miktarindan mi bu denli gozumuzu alisveris sevdasi burumustu bilemiyorum ama bildigim bir sey var ki bugun gordugum fiyatlari Turkiye fiyatlariyla karsilastirdigimda komik sonuclar cikiyordu ortaya. Insanlar kirismis oncesi indirimden nasiplerini aldiklari yetmezmiscesine bir de sonrasinda yapilan indirimlerden de elbetteki yararlanmak istiyorlardi fakat bu denli kalabalik icinde gercekten ne alacagini bilmeyen, sadece ucuzlugu yuzunden birseyler almak isteyen insanlar fena halde gina getirdiler.
Bu sefer ne alacagimi biliyordum ya o yuzden hersey cok daha basitti benim icin tabii. Gel gor ki, onca %50, %75 lik indirimlerin icinde ve komik rakamlarda alinacak pek cok seyin icinde bir sey begenmek biraz uzun surdu.
Daha onceden gorupte kicimla guldugum hatunlardan hicbir farkim kalmamisti. Hayatimda daha once alisveris magzasinda sepet almamistim elime. Cok komik lan :D Icinde sirayla deneyecegim elbiseleri doldurmusum filan tingir mingir yuruyorum bir elim hala daha baskaliklar ararken. Hakkat cilgin isi ama bu.
Turkiye'ye gelirken partilerde giyilebilecek ne var ne yok herseyi evde biraktigim icin dimdizlak kaldim ortada ki geri gelirken yanimda yeni yil partisinde giyerim diyerekten getirdigim seyler, bizim hanimin olayi daha bir abiyelige dokmek istemesiyle ortada oylece kalaklmama sebep oldu.
Ben de hem Cumartesi oldugunu bile bile hem de kirismis sonrasi oldugunu bile bile ciktim sokaklara.
Neyse ki sonunda buldum tatli bir sey. Koyayim bura gorunuz yeni yildan sonra da giyilmis halini gorursunuz.
Elbiseyi begendim begenmesne fakat aklima ayakkabi meselesi takildi. Ona da bir bakayim dedim hazir inmisken. Ulan saka gibi fiyatlara ayakkabi alamadim. Icimde kaldi nolmus..
Benim ayak numaram bu Ingiliz karilarinin ki gibi olmadigindan ne 4 numara yani 36 ne de 5(37)numara oldu. Olmuyor iste zorla mi. Ayakalar alismis surekli duz ve spor ayakkabi giymeye. 4 u giyiyorum minicik oluyor adim atamiyorum, 5 i giyiyorum arkasindaki bosluk komik duruyor, e topuklu ayakkabi, ayaklarin one dogru kaykilma payi var, ben de naptim salladim ayakkabi mevzusunu cizmelerimi giyecegim bu guzelim elbisenin altina :D
hehu
Farkli olsun degisik olsun elbisenin seklini degistirmis olayim dedim.

Asil onemli olan nokta ise bu elbisenin fiyatinin komik bir miktarda olmasi. Ilk gordugumde etiketinin uzerinde 12£ yaziyordu. Sonra kasaya gidip odeme yaptigimda elbise 11.74 e geldi :D agzimi bukerek guldum bu ise. Turkiye'de bu fiyata bu sekiled bir elbise bulamayacak olmanin tatminkarligini yasayarak ayrildim kendinden gecmis kadinlarin olusturdugu kalabalik sahalardan.

Gorusuruz..

4 yorum:

Mimi Wonka dedi ki...

Hööh!... "Bana da al yaaa!" diyesim geldi o derece kıskandım anlatamam, güle güle giy.

(Süper)Cem dedi ki...

Sevdiceğim pek klas bir elbise beğenmişsiniz. Zevkiniz yine all star hallerinde ewq seven, six, five, four, three, two, onee happy christmaaas :s :fiyuu püf..

nuran dedi ki...

ahaha çok güldüm okurken,nasılmış hatunlara gülmek,nasılda yakışacak sana,giyilmiş haliyle atarsın artık bir resim. Bizde ayrı yeni bir yıla giriyorsun.İyi seneler kuzu

Pelin dedi ki...

ben donmeden geliver bi kosu beraber alalim mimicigim, darisi basiniza umarim