26 Aralık 2008 Cuma

Yar bana bir eglence..

Mesela hemen baslayayim simdi. Dun malumunuz kirismis heyecaniyla doldu icimiz. Bizim bebeler sominenin onune Santa'ya mektup yazip koydular filan bir tabak icerisinde kurabiye ve havuc. Sabah kalktigimizda havucun yarisini geyikler ve kurabiyenin yarisini da Santa yemis (hayvan bari hepsini yeseydin dedim sadece ben icimden). Bir de tesekkur etmis e bizim bebeler mesuttu tabii ne de olsa adam ziyaret etmisti bizi yazidigi tesekkurun etrafina da kalp isareti bile cizmis.
Modern Santa bu :D
Bir onceki aksaminda, gelisim serefine supsuper yemek yedik. Gayet huzurla hazirlanmis sofra ic aciciydi gercekten yeterince acikmistim. Gorduklerinde bogazima yapisan veletlerin beni bu kadar ozleyecegini hic bilmezdim :D

Kirismisi beraber gecirecegimiz icin inanilmaz heyecanliydilar. Kirismis sabahai saat 5 te uyanmislar. O gunun sabahinda cok yorgun oldugum icin biraz gec uyandim dolayisiyla beni beklemisler tum hediyeleri acmak icin (ne ayip la bana).

Herkes isiltili agacimizin etrafina toplandiginda gozlerimizde kocaman piriltilar olusmustu hehe. Ben de en az bizim keretalar kadar sevincliydim gercekten. Herkes birer birer hediye paketlerini yirtmaya basladi. Arada ben de yeterince nasibimi almistim hehe. Pijamalar olayin buyuk sirri bu arada(geyik adet). Yataktan kalktigin gibi agac basina kosuyorsun gozunu acamadan paket acmaya basliyorsun ehu :D

Benim en simarik hediyem kafamdaki noel baba sapkasiydi. Benim getirdigim pismaniyeler heyecan verici hediyeler arasinda yer aldi tabii bunu da pas gecemeyecegim, afiyetle yesinler aclar :} Malesef bu yil kirmizi don hediyem olmadi :D Bu da Turk geyigi nolmus yani.. Annem hep alir bana. neyseymis ..

Sabah bir yandan yoresel kahvalti yaparken bir yandan da aksam yemegi icin hazirlik yapmaya baslayan Rosi, bana gunun anlam ve onemiyle ilgili bilgiler veriyordu. Kirismista yenilen geleneksel kahvalti ise yumurta ve somon baligini pure haline getirerek mikro dalga firinda 1-2 dakika pisirerek tost ekmeginin uzerine koyup yemek. Ne kahvalti ama!!

Kahvaltidan sonra kafamiza taktigimiz kirmizi kukuletalarimizla 6 kilometrelik bir bisiklet gezisi bizi bekliyordu. Bunun geleneksellikle hic bir ilgisi yok, maksat kendimizi eglendirmek. Oyle bir eglendik oyle bir eglendikki saat 10 oldugunda hepimizin gozleri kapaniyordu. Aksam yemeginin agirligi bunyemizi zaten hizlica sarmisti. Kirismis tatlisina agzimi surmedim zira kendisi uzumden olustugu icin katlanilmaz bir tad yaratiyor ben de sosuna gomuldum hehe. Bir de uzerine boyle alkol dokup yakmadi mi o kirismis tatlisini ben orda iptal oldum zaten :s

Haburada da yemekten bir kuple.
Hepberaber izlemeye calistigimiz filmlerle gunu sonlandirip yataklarimiza daldik kocaman kucaklarla.
Sonuc itibariyle hep beraber gecirdigimiz icin kirismisi pek mutluyduk :}

Bugun de aslinda Boxing Day olarak adlandirdiklari bir gun. Ilk duydugumda sacma bir sekilde boks ile bir baglanti kurmaya calismistim dogal olarak fakat, alakasi yoktu tabi. Eski zamanlarda insanlar kirismislarini yapar, hindileri yer ertesi gun yani bugun de hediyelerini acarlarmis. Kutu kutu pense oldugu icin de Boxing Day denmis. Fakat zamanla bu gelenek sabirsizliga donuserek kirismis gunune kadar dusmus. Fotografta yanimda duran Slovakya insani ise Slovakya'da iyice isin bokunun cikarildigini soyleyerek kirismistan bir gun once acilgidini soyledi. Bunlar iyice sabirsizmis canim.
Bugunumuzu yeterince ruhsuz geciriyoruz nerde o eski gunler diyerek bugunun yarattigi boslugu degelendirmeye calisiyoruz.

Son kirismisimizi da atlattiktan sonra geriye kalan "son"lara dogru kucak aciyoruz.

Saglicakla kalin.

4 yorum:

Mimi Wonka dedi ki...

ışıklar, hediyeler falan eğlenceli de nöyel babaya neden kurabiye veriliyor anlamıyorum, ben olsam bir tabak kurabiye ve bir bardak süte kılımı kıpırdatmam!

Darkohl dedi ki...

ne bilem iste boylemis. daha ne zimbirtilar var da kayniyor arada hep ehu.

(Süper)Cem dedi ki...

bence boxing day'in bi anlamı kalmamışsa onu bizim anladığımız türe çevirelim ve herkes kavga etsin :D

nuran dedi ki...

kırmızı donun hazır pelorcuuummm :)) muju sana