23 Nisan 2008 Çarşamba

Iki haftadir tirnaklarimi uzatiyorum mirim, sirf klavyeyi tirnaklariyla kullanan kadinlar neler hissediyor diye.
Guzel guzel torpuluyorum, kenarindaki etleri yemekten arta kalan zamanlarda manikure gidiyorum, krem ve pembe tonlarinda oje suruyorum, iclerinde biriken kireri temizlemek icin kurdan kullaniyorum ve bunun gibi bir cok atrakssiyonum oluyor uzun suredir..


O yuzden yazamadim..


Lanetolasica birseymis. O cikan ses sizi rahatsiz etmekten baska bir sey yapmiyor. Boyle tam 90 derece aciyla yaziyorum ki daha cok ses ciksin diye. Her iki gunde bir kuafore yetistiremedigim paranin hesabini yapiyorum, makyaj masamda(!?) 12 tane ojem oldu, anahtarla kapiyi acarken filan tirnaklarimi kullaniyorum, yazi yazarken tirnaklarim birbirine degiyor uygun sekilde yazamiyorum. Yani cok zor is anlayacaginiz.


Ben de kestim o yuzden bugun, cok lazimdi seklinde geldim yaziyorum yeniden.


Neyse konu o degildi.

Konumuz; ozledigim su harikulade gun.

Eski 23 Nisan heyecanini istiyorum, cok ozledim. Anneme mesaj attim gece 'Bugun 23 Nisan nese doluyor insan' seklinde, o da sabah sabah azimi yuzumu yemis iste.

O eskiden giydigimiz kiyafetlerden istiyorum cicekli etekler, folklor kiyafetleri, herkesin onune cikip siirler filan okurken giydigimiz ozel kiyafetlerden istiyorum.

O baska ulkelerden gelen misafir ogrenciler yine gelsin evimize istiyorum. Ozluyorum onlari.


Anitkabir'e, hayvanat bahcesine gitmek istiyorum. Yuzlerce yedigim halde hala daha yasadigim ama her seferinde annemin 'sagliksiz pis onlar oygh' dedigi pamuk helva, kagit helva, macun yemek istiyorum (el kadar bebe iyi kandirmisiniz ha).



Ama nerdeee ey gidi gunler diyip gecerim iste ancak o olur.

Hepsi kacar gider, yasadiklarim yanima kar kalir icinde boguldugum dunyanin dertlerini cekerken nefes yerine.

Ancak yasanmasi gerektigi gibi yasarim.

Eskiden tek derdim kir bayir kosabilmekti, simdi yapabilecegim islere yetisebilmek icin kosabilmek istiyorum.


Baska da bir sey istemiyorum .

Yeter zaten belamimi isticem(buyuk harflerle).


Yeter bunaldik..

7 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

Hepsi kacar gider, yasadiklarim yanima kar kalir icinde boguldugum dunyanin dertlerini cekerken nefes yerine.

ehu, bu güzel bir cümle olmuş..

Yeter zaten belamimi isticem(buyuk harflerle).

Buralar ayrı.

Her kağıt helva ya da macun satan yaşlı amcaları gördüğümde aklıma gelmen bu yüzden sanırım. Ya da bir sahil kasabasında, denize karşı uçurum kenarında biramı ya da şarabımı yudumlarken.

İlk okulda 23 nisanda papyon takıp bir kızla dans eden tiplerdendim. Hiç hatırlamıyorum o günleri. Sadece resimlerden kalan hayaller canlanıyor gözümde. Utandığımı ve kıpkırmızı olduğumu anımsıyorum bir de.. Sonrasında hep kaçtım bu etkinliklerden, çünkü utanmıştım bir kere. Gelemem öyle şeylere. Ve dediğim gibi, üzülüyorum teeeğ o zamanlardan gayri boş geçen zamanlara.. ehu.

Vonalı dedi ki...

istemeden de olsa seni sevdiğin şeylerden mahrum ettiğim için şimdi çok üzülüyorum. :) ama şimdi yine işime gelmeyen bişi olursa yine yok kuzum kaka onlar derim herhalde, ne yaparsın büyükler böyle bişi işte.annem bana "sende anne olunca anlayacaksın" derdi sanırım bende aynı cümleleri kullanıcam. Ama söz gelince pamuk helvayı beraber yiteceğiz :)

Darkohl dedi ki...

hiii artik cok gec hih
o minik yurek bunlarin acisiyla buyudu unutmaz onlari kolay kolay

anne olunca herseyi yediricem bebeme mahrum kalmasin yavrucak ye cocuugum ye biz yiyemedik sen ye dicem
al bu elma seker kanser eder, aha bu yumiyum disin curur al ye dicem hih

ama bakarsin yanaklarinin yaninda pamuk helva iyi gider him:}

sana da 1561

El Duderino dedi ki...

(arkeolog tadinda)tirnak kesmek insanin alet kullanabilmesi icin elzemdir! asansor tuslarina basamayan insanlar var yahu! nasil bir dramadir...keh keh

mimi wonka dedi ki...

Tam tersi ben tırnaklarım kısalınca rahatsız oluyorum, yemek falan yapmayacaksam ya da kırılmadıysa hayatta kesmem. Alışma meselesi sanırım...

23 Nisan olayının en sevdiğim yanı bir nevi tüm dünyanın bizim egemenliğimizi kutluyor olması olayıdır. Yoksa çoluk çocuk renk çümbüş şenlik olayları o kadar da ilgimi çekmiyor, çocukken de sevmezdim şenliklere katılmayı falan. Milli bayram anlayışım biraz eskiyi yad edip muhabbet etmek ve büyük bayrağımızı balkonumuza asmaktan ibaret.

Dreamtime dedi ki...

Tırnaklarımı çok biçimsizce kesiyorum ben de.Uzatamıyorum biraz uzasın kesiyorum hemen.Ama o kısanın boyunu ayarlamam ve güzelce bakmam lazım.Çok kötü görünüyor :DBeceremiyorum o işi.La pelin bana manikür yapıver gelince ne olurr.Bir tur vercem sonra ben sana :D

Darkohl dedi ki...

olm ben sana 2 tur vereyim sen bana manikur yaptirma la :D