2 Nisan 2008 Çarşamba

(3)2-(1)

'Biz gol yemeyiz gol atariz' diyerek yine butun gollere imzasini atan Fenerbahce, kendi kalesine de herzamanki gibi gol atmaktan cekinmedi elbette. Hepsi de ayni kaleye hemi? he!
Ben bunun artik taktik oldugunu dusunuyorum.

Her macta once kendi kalelerine gol atip sonradan maci yenmeden edemiyor bu cubuklu gencler..
13une birden soyleyecegim laflar var tabiki. Volkan'a laf coktur Kezman'a hic yoktur. Ayni mac icerisinde cok kufur yiyolar goklere sigdirilamiyorlar. Ben anlamam. 'Iyi topcular vesselam' der gecerim.
Cok cok kendini bir anda bir sey zannedip, "kossana lan deyyus", "neyi bekliyo orda acaba neyi", "pas ver lan", "iste bu aferim lan" diyebilirim kisirca.
Fakat herseyden once ben, en cok da maci taraftarlarin kazandigini dusunmekteyim.

Hayvan misiniz lan?

"Sari Lacivert Sampiyon Fener" kisminda koybolduk. Ya da bendim kaybolan sadece.. Kaybolmayana 1 size bisig olmasin.
Ayip hule.

Haftaya Stanford Brigde'de gorusuruz kuzular ;}

2 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

"Fenerbahçe Cumhuriyeti ortalikta yoksa, Türkiye yoktur, futbol yoktur, bolluk yoktur, insanlar yoktur, canlilar güç nefes alir ve bu ülke kisa süre sonra yasayan yer olmaktan çikip, mezarlik olur. Fenerbahçe büyüklügü ne sampiyonluk büyüklügü, ne kupa büyüklügüdür. Onun büyüklügü baska bir büyüklüktür iste, adı konamaz."

demiş zamanında rahmetli İslam Çupi.

Bu felsefeyle birleşiyor artık Fenerbahçe kulübü ve taraftarı. Bu yüzden, bu büyüklüğün başka bir büyüklük olduğunu göstermek istercesine onlar sahada, bizler tribünde elimizden geldiğince bu renkler için savaşıyoruz..

Dün maçtaydım ve (10 küçük harf sahibi insanın verdiği uğurla olduğuna inandığım) yine kazandık. Köpekler gibi bağırdık ve burada sizin "hayvan mısınız?" sorunuz cevaplanıyor ehuehe.

Ben 3 olur diyordum bu maç ama tekini kendi kalemize olmak suretiyle yine 3 tane gol attık. Darısı oradan çıkaracağımız beraberliğin başına!

Şu maçı kazanmamız ve en önemlisi gerçekten iyi oynayarak kazanmamız beni inanılmaz gururlandırdı. Bundan yıllar önce hayalini kuramayacağımız hedefleri şimdi teker teker aşıyoruz. Ve bunların hepsi sadece 1 oy fazlasıyla bu kulübün başına geçen Aziz Yıldırım'ın eseridir, onun da hakkını teslim edelim. Ve teşekkürlerimizi sunalım tüm camiaya bu gururu bize yaşattıkları için...

Sana da muju bizimle beraber sevindiğin için :)

Vonalı dedi ki...

fener fanatikleri beni her zaman korkutmuşlardır :(