14 Nisan 2008 Pazartesi

Candan Kandan, Yandan ve Hicyok

Bugun bahcedeydim. Hava acuk gine guzeldi. Dedim firsat bu azcik cicekleri budayayim terbiyesiz otlari ortadan kaldirayim.
Eger hayatinizda boyle bir sans yakalarsaniz tavsiyem olur bahcede zaman gecirin bir kac saat. Inanilmaz dinlendirici oluyor. Bahceniz yoksa elbet bir gun hobi bahcelerine yolunuz duser. Edebsizlik yapmamak sartiyla..

Cicek gibi oluyorum bu bahceyle ugrasinca. Ah bura diken batti ah surayi dal cizdi derken, hicbir dert tasa dusunulmuyor.
Baksana tipe a dostlar.


Bu asagida hangi sirada goreceginizi bilmedigim sevimli yaban lalesi, uzun zamandir gozlerinin icine el bebek gul bebek ac bebek hadi bebek uzattin bebek seklinde baktigimdan dolayi, artik acayim da su garibanin yuzu gulsun demis olacak ki nasil da hakli cikti . Hak veriyorum onca yagmur kar derken zordu tabiki -ki lale en cok sevdigim cicektir sevgili okuyucular-.



Fotograflari onceden ekleyince yaziya nerden baslayacagimi bilemedim.



Yaninda goreceginiz minik ise kardesi 'Yandan'. Isim verdim de onlara. Yandan henuz acamadi ama ablasini kiskandigi icin yakinda o da acacak, eli kulaginda. Candan Kandan beni cok seviyor, o yuzden fotograf cekiNirkene beni operek poz vermek istedi. Kirmadim cunku onu candan kandan derecede seviyorum.




Aksam uzeri de misafirimiz vardi. "Napiyosun lan burda bi sen eksiktin" desem de sallamadi fiti fitilemeye devam etti. Beni sevmedi bilakis ben ona taptim, bildigin seker paresi(!!o nasil ki) kitir kitir ye. Biraz agrasif ama anlasicaz zamanla..
Rosi insaninin tavsiyesi uzerine, evimizin yegane uyuzu koca popolu yasli bunak kedisinin mamasindan sunduk kendisine. "Ulan kirpi dedigin kedi mamasi yer mi lan, hastamisin" desem de "koy sen koy" istegine karsi gelemedim zira bugun cok sevimliyim.
Yedi havyan!.

Fakat kirpi dedigimiz cok kasincmis. Cunku resmen ellemek suretiyle parmak uclarimda hissettim kendisini. O dikenler ikinsan kirilmaz o derece saglam. Bilirdim de boyle de bilmezdim onu. Ders oldu bu bana. Bundan sonra kirpi bahsi gecince soyleyecek cok seyim var.

so long and thanks for all the fish diyesim geldi bunun ustune..
saglicakla..

3 yorum:

Mimi Wonka dedi ki...

O kirpi ne şeker bişiymiş yaw ehehe, ısırır mı:D

Ne güzel bahçe falan ilgileniyorsun, biz burda anca Beşiktaş'a giderken yol kenarında gördüğümüz lalelerle idare ediyoruz.

Ormana gitcem, kaçkın olcam ben :r

Darkohl dedi ki...

yok ablasi isirmaz.
goster olm pipini :D

isaret parmagimin ucu kadar agzi var zaten isirabilmesi icin azcik azmis olmasi gerekir sanirim :D

Aslinda az biraz da zaman ayirabilme meselesi. Zaman yaratirsan mutlu ediyorsun kendini. Biraz kasmak lazim acikcasi.
Uygun dusecegini dusunursen, oturdugunuz yerin-apartman vs.- bahcesine dikilebilecek bir cicek ya da kucuk bir fidan alabilirsin. Kimse de kalkip demez heralde oyt napiyosun diye.Boylece olmeden once en azindan dunya topraklarina minik de olsa bir iz birakmis olursun ihi.

Olmadi kendine ozel cicek al birtane, saksi icinde onu buyut yesert, cicek acsin solsun, kurusun filan. Emin ol ise yarayacak.
Ama bi yerden sonra Leon misali takiliyosun soyliyim.
Aha bak yerlere yattik Kandan Candan icin :D

Bu da ikinci blog oldu ha kiro ha.

Cem dedi ki...

save as
huup
tamamdır.