31 Mart 2008 Pazartesi

'Bir keresinde' diye baslayan cumleler gecmis barindirir, kacin!

Bir keresinde, -kucuktum ama daha o zamanlar- sitemizin mal bebeleri memelerimizin cikmaya basladigini farkedebilecek kapasiteye geldiklerinde bizimle top oynamiyorlardi artik, o yuzden hirs yapmistik. Birseyler yapmaliydik, kanitlamaliydik. Biz de erkek olabilirdik. Evet olabilirdik..
Bu yuzden, gucumu ispat etmek icin duvara yumruk atmistim, herkeslerden gizli, evin icinde biryerlerde. Kime neyi kanitliyorsun! 3 gun agrimisti caniminici kemigim. Heralde annem filan farkedip sorsa, direk aglamaya baslardim. Lan zaten parmaklarin yeterince ince, kirabilmek icin mi kasiyorsun, nedir bu gaz !? Tas gibi hatun omak vardi breah. Vurdun mu oturtcan.

O zamanlar iyi bir topcu olabilirdim.Hevesimizi kirdilar. Biz de ip atladik. Koca gotlerini hicbir zaman 'beller' e kadar kaldiramadilar.

Yok sonra hatunlarin ince ve kirilgan yapilarindan bahsedin.


Zamanla, kizlarin ilgisini cekebilecek bir cukum olmamisti ama erkeklerin ilgisini cekebilecek memelerim olmustu.. Bu da nedenini acikliyordu.


Uzun boylu ve kilolu olmadigim icin dogmus oldugum zaman sartlarina minnettarim. 'At gibi' hatunlardan hicbirsekilde haz edemiyorum, sanirim bu yuzden. Edenlerin de bunyelerine veriyorum. Hepinize ucyuzbesyuz..

25 yildir hep minicigim. Tek elimi kirmaya calistigim gun pismanlik duymustum sanirim bu halimden. Anne sutunu yeterince icmedigim icin de mutluyum. Bakma oyle. Sen bak. Sen de bakma. Sen bakabilirsin.

Hicbir zaman cok yemek yemedim, yiyemiyorumda hala daha, gerek duymam, yettigi kadar yerim (kendimce). Cevremdekilere gore hep cok zayifim. Kendileri asiri (!) yedikleri icin beni hep az yiyor olarak goruyorlar.
Ekmek ve tuz ile hicbir zaman aram olmadi.
[Bosluk doldurucular..]

Bir keresinde, televizyonda bir belgesel ve annem karsilikli konusurlar. Bu duruma sahit olan ben de bir guzel gulerim..
-..boylece kisinin en fazla 25 gun ac kalabildigi anlasilmistir..
-benim kizim 25 yildir ac, ey gidi..
o zamanlar 24 tum, icerde gecen gunleri de saydi tatli yanak ;)

Gereginden fazla yemekten vazgecin insanlar!
Ac gozlu olmayin!
Yiyebileceginiz kadar alin, abartmayin!
Ekmekten, tuzdan vazgecin!

Biraz once cips yerken dibinde kalanlari yiyebilmek icin kafama diktigim paketin icini incelerken aklima geldi bunlar birden :] Oturdugumuz yeri sekizyuzbin kisi cekirdek citlemis hale cevirir, beyinsizce karsi cinse laf sokmacali muhabbetler ederdik. Abla olmaya calisirken yaptigimiz dedikodular daha tatliydi bea. Simdi herseyler pek bi ciddi.

Saglikli yasamlar dilerim size de..



Fotograflar Severn Nehri uzerinden. Arabanin icinden ancak bu kadar. Tanidik geldi diye sirf.. Yaziyla alakasiz olmalari ise terbiyesizlik olsun diye.

2 yorum:

Mimi Wonka dedi ki...

Çok güzel terbiyesizlikler olmuş, yazıya farklı bir hava katmış...

En gıcık olduğum hatun takımı da şu çok yemek yiyemeyen tiplerdir. Nerene yiyemiyorsun kardeşim ya pizza hut o kadar "yiyebildiğin kadar" günü yapıyor, dal gitsin anasını satiim işte, zaten bünye minyon kilo alma olayı imkansız yani... Tadını çıkar dünya nimetlerinin, ölünce ne olacağı meçhul, git 2-3 dilim krokanlı pasta ye bari benim yerime. Ya da hepsini ye ne olcek zaten miniciksin...:)

nuran dedi ki...

nasıl zevk alıyorum bu yazıları okuyunca, tatlı yanak sımsıkı vede hasretle öper seni (sen yinede uydurduğun yemekleri afiyetle ye emi :))