14 Şubat 2008 Perşembe

wikend's cool sipeysil

Ormanin icine gizlenmis kayalar arasinda 'Haydi' misali gezinirken dahi, ucra koselerden bir anda ziplayiveren kelimeleri not almaktan cekinmedim elbette..

ammavelakin,

Degil ben, bunlar bile inanmadigi icin benim yazdigima, ativerdim atesin icine, yarattigi sekilli alevleri izleyeyim deyu.

Aradan bir hafta gecmesine ragmen, hala daha parmaklarimin ucunda arada bir sekil yapan sizilar, aslinda bana haz verirken daha cok tahrik ediyorlar.
Tirmandigim sirada tirnaklarimin icine dolusan tebesirler kayalarin uzerinde iz birakirken, aslinda zirveye ne kadar daha az yorularak gidebilecegimi planlamami sagliyor, gunesinde yansitici etkisiynen berabercene.
kombineysin..

Baya uzun zaman olmustu tirmanmayali, ozlemisim ayol. Hastasiyim kaya tirmanisinin verdigi adrenalinin.
Hergun olsun hergun yapamam ama,
yer acuk okadari.

suraya da buldugumuz sekli koyalim.nedir ne degildir.
River Wye
Wye Walley-Chepstow
belli olmasa da kayalarimiz, cezbedici olduklari cok acik baa gore.

3 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

ben bile tırmanırım oraya ne var ki gf

Darkohl dedi ki...

heee la :D

(Süper)Cem dedi ki...

Dap vardı da biz mi tırmanmadık? gf