1 Şubat 2008 Cuma

ozetle, oldukca yavas ve bazen

paylastikca artan tatlardan istiyorum..
varsa bir parca?.

zaman hirsizi olmak istiyorum..

oha! dedirten seyleri ogrenmek itiyorum..

hakliyken haksiz durumuna dusurmeyin beni, mantiginizi kullanmanizi istiyorum..

oneri film soruldugunda sevdigim filmlerin hepsini birden sayabilmek istiyorum..
-seyi izledin mi ya seyi... ihmm.... neydi olm onun adi hani sey oynuyordu ... yuh, unuttum nasil olur ya, hatta yonetmen odul almisti o filme.
KES ARTIK.

eskiden hergun sasirirdik, last..fm ye hala daha hergun daha cok sarmak istiyorum..
-pek gereksiz bir bicimde-

yuzune karsi, hergun; "hastasiyim senin" demek, "ben de senin" demeni istiyorum hastasiyiz olmak istiyorum..
aman da aman.

Hatesphere ve Illdisposed dinlemenizi istiyorum..

listeyi tek basima doldurmak istemiyorum..

inanildigi icin yalan soylemek istemiyorum..

muziksiz tek bir gunum gecemesin istiyorum..

icimiz disimiz bir olsun, disimiz icimizden beter olmasin istiyorum..

pardon ama normal bir donun kicimin arasina kacmasini, buna bagli olarak ozenerek onu duzeltemek istemiyorum..

ohannesburgerler istemiyorum..

Gozumsun ;

2 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

ihuuuğğ...
ciğerden gelen brutal çığlıklar efendim..

bende 101 şey birden yapmak istiyorum.. sırayla ama sevgiyle.

Dreamtime dedi ki...

*Hergün sabahın köründe kalkıp işe gitmek istemiyorum.
*Toplu taşıma araçlarına binmek istemiyorum
*Bütün gün yatmak istiyorum
*Asosyal bir insan olmak istiyorum.
*Evde göbeğimi kaşıyaraktan yayılmış(ohh)şekilde filmimi izlemek bir yandan cipsimi,pisküitimi,efenim kahvemi falan filan içip yemek istiyorum.
*Bütün gün gülmek gülmek gülmek istiyorum :)