12 Eylül 2007 Çarşamba

Kucuk Kiprasimlar ve Ben~

Bazen, kurumsal bir kolpalik oluyo gozlerimde. Bunun basimin dondugu anlamina geldigini sonradan kesfettim, gec olsada.
oeehh diyorum boyle durumlarda hislerimi pek aciklayamasa da "icimizden biri"si ya da leri ne demek istedigimi anliyodur-lardir.

Bazen, ince ayrinti adami olmak zor olabilsede, simetri ozgurlugunu zorla engellemek kadar da kotu birsey degildir. Hem de kesinlikle degildir. Simetri takintima saclarima gosterdigim ozenden daha cok ozen gosteriyorum. Onemsiz tabi..

Bazen, trubulansa girmis bir ucakta hic bir tane bile ateistin bulunmadigina inaniyorum. Ucbucuk konumundayken pek dusunulmuyo boyle seyler. Universite yillarimdan beri saymaya gerek duymadigim kadar seyahat ediyorum (kaderimde varmis hanuna) ama ilk kez, bir keresinde icinde bulundugum ucaktan daha hizli giden bi ucak gordum uzaktan gecerken. Niye oyle olduki simdi?.. O.o

Yoksa normal mi?.

Yoksa ben mi normal degilim?.

Bazen, basucumda bulunan kagida yazdigim seylerin ertesi gun ya da sonradan okudugumda ne kadar sacma olduklarini goruyorum. O an oyle iyi hissetmisim demekki ama sonradan salak diyorum kendime. Salak demek ne kadar ayipti kucukken, gozlerim buyurdu soylerken ehu

Bazen, yaptigim tespitler baska cagrisimlara yol aciyor. Su an oldugu gibi. Hayatimda tanidigim en iyi tespitleri yapan, evlere senlik, karakterinde psikopatlik yatan, sonusuz minnettarlarima sahip, hasta ruh, boyle insan evladinin midesinde kelebekler ucusma olgusuni hissettiren her okuyusumda hep benden, hayattan, bizlerden bisigler cikaran takdir edilesi kisilik. Hep sinirlensin istiyorum, sinirlenince cok guzel oluyor. O sinirlendikce ben kahkahalar atiyorum.

Aslinda, Alpay Erdem icin hislerimi tarif etmek pek kolay degil bu kadar basarabilmek bile bir luks benim gibiler icin. Seviyorum onu. Asiktim!, ama evli oldugunu ogrendigimde adeta tum dunya basima yikilmisti, abartmiyorum. Kahrolmustum. Tamam o kadarda degil de yine de garipsemistim.

Sonuc itibariyle ben de bir disiyim ve her disi gibi ben de platonik ask yasamlarini sever durumdayim.

Ulasamayacagimiz seylere asik olmak enteresan bir ozelligimiz onune gecmek gerekmiyor tabi.

Film artisTleri, sarkicilar, turkuculer, futbolcular(booygh), otobuste yaninizda oturanlar,barda karsi masadaki cillop delikanli, (anlik ya da bir surelikte olabiliyor bu isler), yazarlar, cizerler ve daha niceleri.

Alpay Erdem de onlardan birtanesiydi olsun guzel bisigdi yine de. Ama artik yakalayabilecegimiz bir sans olmadigi icin her daim takipcisi olup sonsuza kadar desteklerimizi surdurecegiz. Eski ask ne de olsa!
Neyse bu saatten sonra Ozlem hanimcigiyla hos sohbetler diliyorum kendisine. 64

Gerci kendisi arkadaslarin birbiriyleriyle sevismeleri gerektigine inaniyordu belki kucuk bir sans daha var!. :umutlagokyuzunuizler:


(Neyseki Ersin Karabulut henuz evlenmedi 65)

9 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

Tüh.. Bende benden bahsediyorsun sanmıştım :(
:D

Darkohl dedi ki...

senden de bahsederiz elbet nolcak ;]
ilham ilham ehu

Atilla Çelik dedi ki...

Ahahahaha koptum koptum, cemmm, ben de hani ortada bir yer var ya, işte süper tespitler yapan, sinirlendiğinde çok tatlı olan hesabı paragrafında yoksa bu ben miyim lan demiştim, ama sonra göt oldum tabi asjkfh aşjbdf aşjkbfds akjşdbf SDJKG ŞASJKNDFG ASF

Gerçi o paragraftaki düşünceleri bize de uyuyor ki.

Yalansa, Pelin yalanlasın bizi :D

(Süper)Cem dedi ki...

mdsfm

Hepimiz Alpay Erdem'iz!

Atilla Çelik dedi ki...

Alpay Erdem öyle olduğu için aşıkmış ona. Biz de öyleyiz. Bize de deli gibi aşık olması lazım 65

Ama şimdi de Ersin Karabulut falan diyor. Gördüğün gibi Pitır sonrası Ersin belası geldi başımıza. Bizden başkasına bakmayacaktı ama görüldü ki, yine yalan söylüyor...

Çıkalım buradan Cem *hih

(Süper)Cem dedi ki...

Daha öncede söylediğim gibi; Ben Ersin Karabulut'u ciddi bir rakip olarak görmüyorum 65

Alpay Erdem'de evli.

Demek oluyor ki bize kaldın cicim ehılsdafhsdf

Atilla Çelik dedi ki...

.timeout expired...:
ben de süper bi yorum yapcam kopcan

deathrow | holy shit!:
bi ara bende kendimmişim gibi hissetmiştim
sfmmsdaoıfsda

...timeout expired...:
auhasuhasa
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1329717468643858955&postID=7267209855410344568

deathrow | holy shit!:
ds foısdafdsa
ben ersin karabulut'u ciddi bi rakip olrak görmüyorum

...timeout expired...:
auhaushaushasaü

deathrow | holy shit!:
peline de öyle demiştim
dslkfjklsdfsda

...timeout expired...:
ahshuahsuahs
onların yanında bize tapınması lazım lan
en azından biz ondan bahsediyoruz yeri gelince yazılarımızda

deathrow | holy shit!:

dimi yani

...timeout expired...:
ee herhalde
elin herifine aşık olmak var da, bize neden yok
herkese şapır şupur bize yaraappi şükür

Darkohl dedi ki...

yalarim ikinizi de sonuc itibariyle o olur.
ben bosunami o yazida icimizden biri kismini tirnak icerisinde yazdim saniyosunuz a benim sapir supur yareppilim sukurlerim.

birak ersin i pitir i daha niceleri varda gozum yemiyo soylemeyi ehu _eesey

bi size bi de bana :]

(Süper)Cem dedi ki...

saygılar sevgiler hörmetler diyesim geldi