8 Ocak 2009 Perşembe

Fiti fiti karciklar


Ruzgarin estigi her yere kar yagdi ne guzel. Bizi de es gecmedi. Supsuper yagdi, tadina baktim hala ayni.
Kartopu oynadik oynattik, egledik costuk ama kafama yedigimle kaldim tabii ki. Bebelik gunlerim aklima geldi, "kulak yok! surat yok!" diye bagirir dururduk. Kartopu oynarken hep korktugum sey olmustur kulagima kar kacmasi. Cok korkunc. Ben de o yuzden kendi kendime atladim zipladim.
Gecen sali gecesi Ingiltere'de en son 21 yil once yasanan en soguk geceymis. VE biz bu gecede tamamini soguk burumus bir evde isinmaya calisarak uyuduk. Disari ciktik kar yagiyor disarisi daha sicak yahu icerden. Niyemis? Efenim gaz bitmis, farkedememisiz gazin bittigini. Nasil farkedememisiz? Gazin seviyesini olcen alet bozulmus, daha var gosteriyormus. Ne alet!
Hal boyle olunca biz de yine cagirdik abileri gelip tankimizi doldursunlar diye ama abiler cok yogun olduklarini o gun gelemeyeceklerini soylediler. Ancak ertesi gun gelebildiler. Biz de sobayi yaktik ama sadece tek bir odada. Luks olsun diye somine diyeyim dur.
Tabii sominenin oldugu odanin duvarlar ve camlari eski oldugu icin ne kadar isindi siz tahmin edin. Sominenin oldugu oda dedigim yer de mutfak.
Somine iste somine..
Turkce karakter kullanamayinca ne bicim oldu somine ..
Herneyse iste biz o gece baya bi usuduk, benim odanin ordaki derece 7 dereceyi gosteriyordu..
Bir ara tartilayim dedim 49 kilo geldim lan :s yuh imkansiz diyorum cok mu yedim ki diyorum, tuvalete gideyim sonra tartilirim filan diyorum ama o gun de cok yememistik hea. Mal. Kiyafetlerle tartilmis. :(
Harbi sevinmistim ama.
Alakasiz bir ara oldu burasi da cok usudugumu belirtmeye calistim. Baska yollari da vardir bunun tabii ama neyseymis.
Oyleyken boyle iste. Dun de ben dedim bi disari cikam bahce kapi gezem. Bizim arazideki minik gol donmus, kuzu yazik la. Aman dedim dur bir bakayim eger ustune cikabilirsem bizim bebeleri getirem buraya acuk eglensinler. Pek te sahane buz tutmus yahu ustunde yuru yuru kirilmiyor atladim zipladim tepindim filan yok yani hicbirsey olmadi. Yavas!
Atlayip ziplamadim tabi.
Oyle yurudum dana gibi. Fotograf cektim marifet olsun diye. "Donmus golun uzerinde yurudum ben" diyerek sekil yapayim diye.
Gel gelelim ki sadece bebeler degil bizim 500 kiloluk annemiz de elbetteki onlardan geri kalmayacakti. Domuz yiyici Dusan dahi kendini tehlikeye atarak buz uzerinde yurumeye karar verdi.
Cok tirstim ama ben harbi. Catir cutur etmeye baslayinca ben zaten uzaklastim. Orami burami kircam kaycam duscem ayagim camura batacak bataklikta kaybolucam piranalar yicek minik parmaklarimi fotograf makinemi dusurucem hersey mahvolucak giderayak kendimi oldurucem diye tirstim yoksa tirsmam ben boyle seylerden genelde daha cesurumdur. Yoksa nerden bilcektik o gol donmus oyle.

Neyseymis biz baya bir eglendik oyle 40 dkk filan harcadik orda. Annemiz yanina ip filan aldi ki buz kirilir da dusen olursa atalim da yakalayalim deyu. Bendeki sopa da uzaticam adam kurtaracam, ey yavrum!.
Derken biz geyik yapmaya basladik ben youtube 500milyona cok yakin hissediyordum kendimi ki buzlar feci halde kitirdamaya basladilar, ben de kameraya donmeye karar verdim. Dusan atlayip ziplamaya basladi biz de kahkahalarla guluyorduk pek sahane espirilerine. Bebelerde aha burasi kirilmaz aha burasi kirilir aha burdan kurt cikar ha burdan yilan atlar derken uzaklastilar bizden. Biz de sallamadik bunlari baktik ki gayet saglam duruyor. Ben golun kenarindayim tabii, buzun uzerinden aldim kendimi, vidyo cekiyorumya hesapta. Sen gulersin ben gulerim sen dusersin ben dusmem derken bebelerin attiklari cigliklari duyarken gorunmeyen suratlarinin aldigi sekli tahmin edebiliyordum.
Cok adi bir sey salise icerisinde ne yapacagina karar vermek zorunda kalmak. Topuklarim kicima degerek kosmaya basladim kenardan kenardan.
Bizim mallardan buyuk bas olani artislik yaparken kendini buzun icine gomulu bulunca annenin verdigi taktikleri uygulayarak kendini disari atmayi basarmis. Olduklari yere varmamiz 7 saniyemi filan aldi ama ben butun gundur kosuyormus gibi hissettim kendimi sonradan.
Bisig olmamis 3,5 attigi icin kicini yirtincaya kadar bagirmis sadece. Beline kadar suyun icine batmis. Battigi gibi kendini kurtarmis.
Eve dondugumuzde muhtesem sicak cukulata bizleri bekliyordu. Ama nasil bekliyordu ben yaptim da bekliyordu. Bekledigi filan yoktu yani. Zaten sevmiyorum ben sicak cuklat. Cuklati erit ver, he temem, o zaman dusunecek ve uygulayacak cok sey olur.
Hadi iyi gunler.
Hayat, evren ve hersey icin!

2 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

o veleti anlatışına bariz koptum valla. gece gece bağlanabilen wireless'imin yüzümde açtığı kocaman gülücük izlerinin yanında "yeme de yat"lık oldular. bende istiyorum öyle donan bi su birikintisinin üzerinde yürüyüp, sonra da "donmuş gölde yürüdüm! gf!" demek :P

neyseymiş, sonraymış. hayat sensin, kolay gelsin! (taklitçilere gün doğdu gf)

nuran dedi ki...

(taklitçilere gün doğdu gf)
hiç üstüme alınmıyorum bu sözü :)))