20 Ağustos 2008 Çarşamba

Baba Zula Ankara'da

Baba Zula'yı ilk dinlediğimde ruh halim pek de yerinde değildi(!). Hani az biraz duygusal açıdan kendimi iyi hissetmediğim bir döneme denk gelmişti. İç çalkatılarımla, hissettirdikleri güzellikle dikkatimi yeterince çekebilecek durumaydı Baba Zula.
Aradan geçen zaman sonrasında, bundan yıllar önce Köprüyü Geçmek filminde de kulakların şenlendirmesinin nasıl olduğunu göstermiş olan Baba Zula, 21 Ağustos Perşembe akşamı Ankara'da güzelliklerini yayacaklar.



Gitme şansımın hiç yüksek olmadığı konseri izleyeceklere, pek sevimli dinleyişler diliyorum.

İçimde, dışımda, oramda, buramda her yerimde çok özel ve güzel değeri olan Bir Sana Bir de Bana parçasını da afiyetle huzurlarınıza sunmak isterim.

Öylesine dinlemeyin ama şöyle güzelce bir dinleyin emi..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

İF teki önceki konserine gitmiştim . buna da giderim herhalde . kadroda kimler var acaba, netten aradım herhangi bir bilgi yok . eklenen çıkan olmuş mudur.
yine de çok eğleneceğimizi düşünüyorum. hiç gitmemiş olanlar mutlaka gelsin bence.

Adsız dedi ki...

Bazı şeyler üstüste gelir o zaman da seçmece yapmak durumunda kalırız ahanda ben de o dönemlerden birine rastladığım için malesef izleyemedim. Neyse yeniden gelecekler elbet o zaman mutlu olacağız..

Deli Profesör dedi ki...

Bir sana bir de bana benim de favori şarkılarımdan. Babazula cidde dünya standardında bi grup. Ama ne garip ki ülkemiz bile sahiplenmiyor bu mükemmel çalgıcıları.