17 Haziran 2008 Salı

Elidor reklaminda ki, hayatlari 270 derece degisen Selin Colak ve Derin Colak kardesler mi, yoksa kocaman bir tesaduf mu bu?
Hasta miyiz biz?

2 yorum:

Mimi Wonka dedi ki...

Hacı neden bahsettiğinle ilgili en ufak bir fikrim olmadığı için ben "hasta mıyız biz?" sorusundan muafım demi?

O değil googleladım bu isimleri, bak üşenmedim, bişi çıkmadı fekat!

Darkohl dedi ki...

olm Hotmail'in icine reklam vermisler bannerlar donup duruyo sagda yukarda.
elidor diyor ki
"Sizin hayat hikayeniz nedir? Siz de anlatin biz de sizi reklam edelim."
Bu isimlerin de hayati birden bire degismis biri Afrikaya gitmis biri Amerkika'ya mi ne gitmis kariyer yapmislar sekil olmuslar filan.

Artik kac tane isim ve reklam banner i var boyle bilmiyorum ama ayni anda ayni soyisimdeki kisi denk gelince sasirdim ben de iste.

Elidor nee yapmaya calisiyor yani.
Yine anlatamadim derdimi ama birgun reklamlari gorurseniz beni anlayacaksiniz.
Gene ayni muhabbet oldu la
Iki kelime yazdim 6587650987698 kelime yorum yaptim.
Vazgecmeliyim bundan :/
Ya oyle iste Mimicigim