11 Kasım 2007 Pazar

Beni niye sevmezsiniz!?ki

Takintilarimiz hepimizi sinifta birakabilir!
~Confession . Cold~
Bazi insanlari sirf gozum tutmadigi icin, ya da yaptiklari tek bir hareket yuzunden sifirla carpabiliyorum ya onyargili bi sekilde, nasil da kahraman oldugumu kanitlamiyor mu?
~We can be Heroes . Wallflowers~

Mesela ev arkadasimla tanismadan once, -sadece koskoca okulda- sirf benimle ayni ayakkabiyi giyiyo diye ona resmen gicik oluyodum. Nerden bilebilirdim ki, hayatimin kadinlarindan biri olacak !? Sokaktaki insanlarla Kizilay dagitmis gibi karsilasmak hic de guzel bisig degil.
~Invincible . Muse~

Beni de bazi zikindirik sebepler yuzunden sevemeyen insanlar var.
Pasa keyifleri bilir.

Diyelim ki, bana kolonya uzattirsaniz sizden igrenerek geri cekildigimi sezinleyebilirsiniz.
~The Outsider . A Perfect Circle~
Uzattiginiz sey kagit olursa ve sakarlikla o kagit elimde kendisi kadar ince bir kesik yaratirsa, sizin yuzunuzden oldugunu dusunup 3 gun konusmayabilirim sizinle. Cunku o kagit kesiginin meydana geldigi an icimden butun sinirlerim bir bir cekliyo gibi hissediyorum.
Yalan degil!
~Celestical the Tower . Isis~

Doktugum seker tozlarini isaret parmagimla bir araya toplayip, parmagima yapistirdiktan sonra parmaklarimi birbirine surtercesine onlardan kurtulup, sizi gerebildigimi farkedebilirim.
Endiselenmeyin.
~The Master & Margaritta . The Tea Party~

Bana boza ya da saglep gibi seyler ismarlamaya kalkarsaniz sirf sperme benzettigim icin uzerinize kusarim.
Hic cekinmem.
Isterseniz bahsetmeye kalkin.
~Yummy Down on This . Bloodhound Gang~

Beni; yanip sonen isigi yuzunden telefonunuzu ortadan kaldirmayi planlarken buldugunuzda, en pic bakislarimi birakirim gozleriniz icine. Oysa ki siz telefonuma dokunmaya kalktiginizda ise benden sogumaniza sebep olabilirim.
~Faceless . Diablo~

Sinamaya kalktiginizda ise, dilimdeki en sivri laflari sokuveririm kulaginiza. Hele ki hemcinsim degilseniz.
Cok tehlikeli olabilir.
Zedelemek istemem sizi.
~The Beginning and The End . Hatesphere~

Yedigim dudaklarim ve dalginlikla oynadigim saclarim sehvetle edepsiz tavirlar sergilese de, tirnak etlerimi yemeye basladigimda, bu goruntuyu aniden darmadagin edebilirim.
~The Things Within . Dogoba~

Hakkinda fikir sahibi olmadigim konularda konusmadigimdan, beni cok sessiz bulabilir, ortaminizin en gotu kalkmis ve soguk yaratigi olabilirim.
~Blow Me Away You . Gojira~

Cok sevdiginiz el sakalarindan birini uzerimde denediginizde o an, belki de dunyada sizden baska gereksiz bir insan daha olmayacaktir benim icin.
~Echelon . 30 Seconds to Mars~

Sabah uyandigimda kocaman olmus gozlerimden suzulen makyaji temizlemek niyetine, o zaafim olan aynanin karsisindan ceklimek kolay olmadigindan, uzun sure banyonuzu isgal edebilirim.
Kapiyi tiklatmaniz yeterli.
~Monday Morning . Rialto~

Siz konusurken karsinizda mirildandigimi gordugunuzde ise, sizi dinlemedigimi dusunur konusmayi yarida keserek derdimi anlamaya calisip, kizmaya baslarsiniz.
Oysaki tek derdim arka fona ezgi yaratmaktir.
Deli mi ne o.O
Ha bir de konusmanizin ortasinda yuzumde alakasiz bir gulumseme gorebilirsiniz. Bisigler cagrisim yapmistir okadar!.
~From My Heart . Ektomorf~
ayaklandigimda arkamdan gotume bankmaktan vazgecin
Yardim isteyip 1dk. sonra yanimda olacaginizi soylediginiz halde yanimda bulunmazsaniz, sizi eskitebilirim.
~Out of Time . Blur~

Bulundugum an ne isle ugrastigimi gordugunuz halde 'A Na'piyosun ?' gibi salak sacma sorularla bana geldiginizde de size hic acimam.
~The Hand that Feeds . NIN~

Cinsiyetiniz hala erkekse ve buna ragmen hala daha beyaz pantolon giyiyorsaniz, gozunuzun yasina bakmam.
~Somebody Told Me . The Killers~

Oyle şakada şukada caylarinizi, kahvelerinizi karistirdiginiz sirada cikardiginiz ses yuzunden de beni sevmeyeceginiz tutabilir.
~Bullets . Creed~

Ve farketmezssiniz ki aslinda, bunlar beni ne kadar mutlu eden minik, zararsiz ayrinti kaynaklaridir :]

Rahat olun, rahat olalim..
~Who Can I Trust(Prayer)? . Ektomorf~

2 yorum:

Atilla Çelik dedi ki...

Bu yazıyı okurken öyle garip oldum ki. Doğru kelimeleri seçebilmek oldukça zor geliyor şu an için. Bir iki istisna ayrıntı hariç (üni döneminde ayakkanı meselesini nerden bilebilirim dimi ama?) hepsini biliyorum. Çünkü an be an, defalarca, sayısızca yaşadığım hayat anlarıydı bunlar.

Bazı şeyleri adınız gibi bilirsiniz ya hani, aynen onun gibi. Bu görüntüler sürekli iç içe olduğunuz görüntüler, tepkiler olmuştu ve sizin hayatınızın bir parçasından ibaret olmuştu zamanla. Tüm bu her bir ayrıntı, uzaklıklar mesafesi yer yer sürekli zihinlere oturup yerleşiyor, düşünme baloncuğumun içinde çok mutlu edici bir sinema gibi oynuyordu.

Çok ama çok fazla özlemenin ufak nedenlerinden biri daha...

Kolay değil.

Gerçekten hiç kolay değil...

Çünkü tüm bu ayrıntıları üzerinde barındıran insanoğlunun, bu ayrıntıları üzerinde yaşarken, büyümesine, serpilmesine, hüzünlenmesine, gözlerinin doluşlarına, mutlu oluşlarına, yüzünün her geçen zaman biraz daha yaşanan zamanların etkisine bürünüşüne, yılların izlerine, değişimlerine şahit oluyordum.

Tıpkı bir baba ve anne gibi...

Yeri gelince ben onun evladıymışım gibi...

Şımarıkça...

(Süper)Cem dedi ki...

Seni niye sevmeyeyim?!ki

Güzel ayrıntılar. Bir çoğunda kendi özelliklerimden gördüm ehu.

Selam.Naber?Ok...Bye!